A Fordról

A Fordról

A Ford Motor Company 1990-ben alapította meg Magyarországon a Ford Hungária Kft-t.

A névváltást követően Ford Közép- és Kelet-Európai Kft. néven működő vállalat a Ford-gépjárművek értékesítését, marketingmunkáját és az értékesítést követő szolgáltatásokat végzi márkakereskedői hálózatán keresztül Magyarországon és az úgynevezett európai Direkt Értékesítési Piacokon (European Direct Markets – EDM). Az EDM körülbelül 113 millió lakosságú területetet takar - mint például Szlovénia, Bulgária, Románia, Ukrajna, Moldova, Horvátország, Jugoszlávia, Bosznia-Hervegovina, Andorra, Gibraltár, Macedonia, Albánia, Ciprus, Málta vagy Örményország - ahol a Ford franchise rendszerben értékesíti és szervizellátásban részesíti a Ford-autókat.

Vállalatunk elsődleges feladatai közé tartozik az ügyfelek igényeit kielégítő és a Ford erőforrásainak megfelelő márkakereskedői hálózat működtetése és fejlesztése; az árak, a termékskála, a marketing és hirdetési stratégiák meghatározása; gördülékeny megrendelési, szállítási, raktározási és átadási folyamatok biztosítása, továbbá a már értékesített gépjárművek teljes körű szervizellátásának megszervezése. Jelenleg Magyarországon 42 márkakereskedés és 4 szervizpont, az EDM piacain 250 márkakereskedő foglalkozik Ford-típusú személy- és haszongépjárművek értékesítésével és javításával.